5 Şubat 2019 Salı

pike

 daha size ne anlatabilirim ki
 bu olan
 bakıyorsunuz
 açıklamak yıkıntı artık. böyle süremiyorum.
 gerçekten
 tükendi tüm mutum
 tüm umut um.
 yağmaksa bünyevi yorgunluktan başka edere sahip değil
 artık işe yaramıyor öyle.
 ama yağmadan daha kötüyüz
 gerginiz
 hatta hatta yersiz gelen misafirlere sebep bu yağış.
 dökülmek de oyalayıcı bi' taşım daha
 ferahlatıcı az da.

 anlamlanamayan meseleler var
 en yakınsın
 en yakındın
 acaba hep aynı ıralıkta kalsaydın nasıl olurdu ruhaniyetim
 düşünüyorum
 daha az kırık.
 çok bütünmüş gibi
 çok mükemmelmiş gibi
 çok anlamlanıyor gibi.
 daha ne anlatabilirim ki
 bir kere denemişsem ve umursanmamışsa kelimelerim. bu durum beni değeri yok mu yapardı.
 bir kerem daha kalmış mı açık eylemeye yağmur damlalarını
 kalmamış gibi sezileniyor burdan
 ordan kaldıysa bana anlamlandırmak ister miydin
 çünkü anlamıyorsun ama buna ihtiyaç var burda.

a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder