12 Şubat 2019 Salı

alıntı var

 dinlenilmek değerli olduğunu hissetmektir.
 bu kadar işte.
 insanlar sıra gelsin diye susuyorsa sadece 'tanımlanamayan bir hüzün' vardır oralarda bir yerde
 ben bugün hüznü ipe astım
 bugün bildiklerimi kendime umutladım
 bugün özlemeyi doyurdum
 bugün büyümüşüm ben
 bugün yaşadım ben
 geçiştirmedim
 kurtarmakla uğraşmadım
 iyim vardı
 kötüm olmasındı
 ama var
 ama istenmeyenden.
 simitim vardı mesela kuruydu
 üşümem vardı terlemişti
 'gülmem' vardı ilaç içtim
 canım sıkıldı çok, kuş vurmadık bugün
 onun an'ı başkaydı çünkü.
 arabam vardı vitesliydi.
 büyümem vardı sonra
geldi hatırlattı kendini
 bugün işte bugün bir gündü.
 pikoyu susturdum bugün
 yazmaya sakla dedim.
 yağmayalım ama dedim. onayladı.
 yağmayalım ama dedik.
 tamamlanamadım ama
 metalik kokusu kaldı kalemin.
 ve bölündük.


a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder