8 Ekim 2019 Salı

başlıksız

 ölüm
 ölmek var
 ilginçtir yeni farkım
 korkum ölmeye değil sürünmeyeymiş
 hastalıklar bu yüzden incitirmiş ben'i
 ve her dönemsel imtihanımda birikir birikir
 sonra yüklenir ben'e diğerleriyle bir
 ben de yazarım
 bir şeylerimi toparlamam zordur benim bilirim
 devamlı kurmaya devam etsem de yaşam duvarlarımı
 farkındalık duvarlarımı
 insancıl duvarlarımı
 aradan tuğlalar kopar kopar ayrılır
 onları tamire dönerim sonra
 ders bile çıkartırım bazen inanmazsınız
 öyle görünmem dışa
 ağlaklık yaparım ben tamamlanırken ve.

 duvarlarım tamamlandıkça idealim oluşur
 zihnimdeki idealime yaklaşırım duvarlandıkça,
 ekledikçe tuğlaları
 tamamlandıkça.

 idealim kararlı
 idealim hasar almıyor insanlardan
 onları kendine zarar veremeyecek olarak konumluyor
 idealim özgüvenli ve de.

 idealim olarak yaşamak
 ya da
 yaşamıma idealimi katmak
 onu gerçeklemek
 ben'i mutla kılıyor
 uzak tutuyor hüzünden.
 acı çekmekten.
 kendini törpülemek canını kanatır,
 ama yaşamalısındır bazıları
 ki tuğlaların sağlamlaşsın
 ki insan ol-a-bil.

 artık önemli değil diğerlerinin keyiflerinden sızan çatlaklar
 ben'in üzülmesi yerine
 ben'in tavizleri yerine.
 önemli olan benlerdir
 herkes için böyleymiş bu
 herkesin kendi ben'i en önemliymiş
 kırıldıkça anladı ben bunu.
 artık kırılmak istemedikçe anladı.
 çizgilerini yeniden çizmek istedikçe anladı.
 anlaması kıt biraz ben'in galiba.
 kafasına vura vura canını kanatmadıkça anlamıyor bazı şeyleri.
 acıması lazım bi' önce sağlamından
 sonra büyüyüp durum kontrolü yapabilir
 bu yüzden büyümüş olmak ben'de çok önemli bir yere sahip.
 utanmaz o büyümeyi dillendirmekten.

 ve herkesle tanışmayı önemsemez artık
 herkese iyi olmayı
 herkese iyi kalmayı
 kendinden verdikleri oluyor çünkü sonra
 canı acıyor yok yere
 çünkü o verdikleri gelmiyor hiç yeterinde.
 ben'in çevresindekiler eliyorlar kendilerini sonra
 ya sessizce
 yahut ben'den istedikleriyle
 sonra
 ben'e kalan verdiği kadar aldıkları oluyor
 geçmişler değil bu bahsolunan
 şimdiden sonrakiler
 şimdiler ve sonrakiler
 ve ben muta sahip oluyor sonra
 değerin değerini görüyor
 biliyor onu
 muta sahip oluyor
 gerçek muta
 ve yitenlere sızılanmaktansa
 artık yanındakilerle mutta adımlıyor ben
 ben biraz geç anlıyor galiba.


 Δ
8.10.19

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder